Ой п’є Байда Мед-горілочку
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПІСНЮ
Ключові слова: Народні пісні, Думи, Козацькі пісні, Обрядові пісні, Ой п’є Байда Мед-горілочку, Воскресна: Пісня про Байду, Павло Плішка Джерело: 1. Українські релігійні роздуми про Спасіння © Видавництво „Павутинонька“, Нью Йорк – Львів – Київ – Харків – Москва, 2003 2. Українські народні пісні у записах М. Лисенка. Комплект листівок. Художник А. Базилевич. - К.: Мистецтво, 1966 Примітки: Ноти у джерелі 2 подані за: М. В. Лисенко. Зібрання творів у двадцяти томах. - К.: Мистецтво, 1958
Байда. Чи випадково це ім'я нагадує про Будду, Просвітленого, чи Вайду? а розп'яття Байди на Дубочку – про Суса Хреста? Пісня про Байду. Про що Вона? Чи це не Українська пісенна оповідь про Спасителя, Страсті Господні і Воскресіння, у світі не по Правді? Чому така схожість з новозавітньою символікою? Чому Цар звертається шанобливо: "Ой бо що ж Ти робиш Байдо Молодецький?". Хіба не дивно, що він шанує такого собі ніби-то гультяя, який п'є "не день, не нічку та не годиночку"? Яку Силу Цар відчуває чи знає за Байдою? Якщо описано історичну подію, зіткнення між козаками та турками, то чому Цар-завойовник, в повній волі якого ніби-то опиняється Байда (за наказом Царя його слуги зв'язують Байду без видимих знаків опору чи боротьби), пропонує Байді родичатися та царювати? Чому Байда не опирається, коли його хапають цареві слуги? Що бачить Байда? Чому саме Голубочків на Дубочках? Чому Байду розп'ято на Дубочку? Воскресна: світ не по Правді. Українські релігійні роздуми про Воскресіння, Неволю і Спасіння.
У Чистому Степу собі Живности доставати. Байді Молодому Мед-горілку пити. Ой що Ти бачиш Байдо Молодецький. Многая Літа да посієм Жито. Приїдь Синочок напийсь Води. Ой устань же Козаченьку. Листки з приводу цієї Пісні:
Стежки до листків про Українські традиції. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ
ЗАПИСИ, MP3, НОТИ
(8) Скачати безкоштовно :)
ВІДЕОЗАПИСИ, КЛІПИ
(3)
|
|