dr_Vlad тихий Луцьк та сірий Київ
| реплік:420 внесок:425 28.12.2009 22:04Можливо перед новим роком трапляються дивні історії, проте якась закономірність існує.
Я активний користувач мобільного зв"язку, а для цього потрібні звичайно поповнювати регулярно рахунок свого мобільного телефону. Користуючись мобільним зв"язком вже 7 років, вперше трапилася ситуація, коли при поповнення рахунку свого номера телефону я не отримав гроші на рахунок. В цей час доволі популярними є тарифні плани, де за певну кількість грошей можна отримати конкретний пакет послуг (якусь кількість хвилин, смс, ммс, тощо) протягом певного часу ( зазвичай на місяць чи 25 діб). Саме тоді потрібно регулярно платити за дані послуги, бо в іншому випадку витрати за одиницю часу ( хвилина розмови) буде в декілька разів вища, аніж при замовленні їх гуртом, а така ситуація прапляється по закінченню терміну користуванням послугою.
То ж повернуть до моменту винекнення проблеми.
В мене залишився 1 день до закінчення терміну дії послуг. Тепер поповнення рахунку на мобільний телефон можна здійснити майже в будь-якому магазині. То ж, зайшовши у найближчий з них, я скористався ibox'ом, поповнив автомат на кругленьку суму, отримав свій чек і повернувся додому. По закінченні доби я неотримав своїх грошей на рахунок.В службі підтримки мені повідомили, що протягом доби гроші будуть на рахунку. Але невчасність їх отримання склали збитки в 1000 недоотриманих хвилин 80 ммс, 90 смс, 50 мегабайт. Дрібниці здається...
А в момент друкування цього тексту - мені гроші зарахували ( із запізненням на 1,5 доби).
Мораль: електроніка глючить на третій ланці, скреч картка - the best!
|